שמלה לי ...



את הפוסט הראשון שלי החלטתי להקדיש לשמלות מסגנון הלבוש הרומנטי, העדין, הנשי. כזה המשדר רומנטיקה שמיימית. שמלות הנופלות על הגוף, מצוידות בתחרה עדינה, בעלות אלמנטים והדפסים פרחוניים ובצבעי פסטל רכים.

השמלה היא הבגד האהוב עלי, איני יכולה לחשוב על ארון הבגדים שלי ללא השמלות. הן מחמיאות לכל אחת, בין אם את רזה או מלאה (רק צריך למצוא את הגזרה הנכונה), הן תמיד משדרות נשיות, תמיד באופנה וגם אם את לא סטייליסטית בנשמה, תוכלי להיראות מעודכנת כי השמלה אינה דורשת משחק של צבעים ואקססוריז. היא פשוט צריכה להיות מונחת יפה על הגוף.




אחת השמלות האהובות עליי היא כזאת שמשלבת אלמנטים רומנטיים כמו התחרה. באתר האופנה Me.she נמצאה שמלה רומנטית באורך מקסי המשלבת תחרה בחלקה העליון. השמלה קיימת בשלושה צבעים: שחור, כחול נייבי וורוד. הקסומה ביותר לטעמי היא זאת המגיעה בצבע הורוד, כי אין כמו צבעי הפסטל כדי להדגיש עדינות ויופי.

שמלת מקסי מבד שיפון - Me.she


בחברת האופנה האינטרנטית עדיקה סטייל השכילו לתת כבוד לסגנון זה על ידי שיוך הבגדים לפי סגנונות תחת "הפקת אופנה" בשם "The new ROMANTICS" - שם ניתן למצוא נכון לכתיבת שורות אלה 2 שמלות תחרה. החסרון לטעמי הוא שלא מוצגים שם יותר פריטים השייכים לסגנון זה.
שמלת התחרה הלבנה היא בגדר קלאסיקה על זמנית ובעדיקה סטייל בחרו בשמלה לבנה עם טוויסט - שרוולי פעמון ארוכים וייחודיים.


שמלת תחרה לבנה - עדיקה סטייל


יש שיגידו כי שמלות התחרה מתאימות יותר לערב. אם בא לך להיראות רומנטית גם ביום, לא רק לתחרה שמורה התכונה הזאת, גם לפרחים יש אפקט מבטיח של מראה נשי ורך. למראה יומיומי, אני ממליצה ללכת על שמלה קצרה בגזרה רפויה, גזרת A, שמחמיאה לכל אחת. באתר של המעצבת תמר זיו, מצאתי שמלה פרחונית בניחוח רומנטי בגזרה מחמיאה.

שמלה קצרה מחמיאה - תמר זיו


גם באתר LASTER נמצאה שמלה בניחוח רומנטי עם הדפס חרציות מגניב למראה יומיומי, צעיר ועדכני.    


שמלת חרציות בגזרה רומנטית וצעירה - LASTER



עוד שמלות מהסגנון הרומנטי ניתן למצוא ברשתות אופנה הפונות יותר למגזר הדתי- לדוגמה ברשת האופנה Mekimi. רק חבל שטרם נכנסה הרשת לגל הכובש את אוהבי השופינג באשר הם - אונליין שופינג!
אבל... ישנו אתר אופנה באינטרנט, הפונה גם הוא למגזר הדתי יותר וניתן למצוא שם שמלות רומנטיות. האחת המהממת הזאת היא משם...

שמלת תחרה מחמיאה - אתר "לי או לה"


   טיפ ממני: שמלות פרחוניות קצרות הולכות נהדר עם נעלי סניקרס לבנות - למראה קז'ואל סופר שיקי. 










Comments