Back to the seventies



נראה כי תשומת הלב שלנו תוסט העונה ממכנסי הקרעים הנונשלנטיים (שאגב עדיין מככבים באתרי האופנה האינטרנטיים ששוטטתי בהם ובייחוד באתר האופנה רוקגלאם) לכיוון המכנסיים הרחבים, שעושים גם הם קאמבק, חלקם אי שם מהסבנטיז. גבוהים, ארוכים, חלקים או מודפסים, נראה כי הם הדבר החם הבא מהמותניים ומטה.

אם תשאלו אותי, אני שמחה מאוד על ההצהרה השיקית שבכניסת סגנון המכנסיים הרחבים, לא רק בגלל שהם נוחים בטירוף, אלא בעיקר בגלל שההופכיים לו - הסקיני ג'ינס, לא תמיד מחמיאים לי, לכן אני חושבת שזאת בשורה לכל מי שמרגישה כמוני.



אם בא לך לאמץ את הטרנד הזה אבל לא להיראות כאילו יצאת הרגע מסט הסדרה 'מופע שנות ה-70', לכי על מכנסיים בגזרה רחבה ישרה ולא על מכנסיים המתרחבים למטה, ובצבע שחור כי שחור תמיד באופנה.
מכנס אידיאלי כזה נצפה באתר של רנואר.

מכנסיים בגזרה רחבה - רנואר

המכנסיים הרחבים מגיעים בשלל וריאציות עדכניות ומלבד האורך הסטנדרטי, יש אותם באורך מידי ובאורך הקרסול. מפאת רוחבם, המכנסיים הללו גם נקראים מכנסי חצאית. באתר קסטרו יש מבחר גדול שלהם והיפה ביותר לטעמי הוא השחור לבן. בכלל, שחור ולבן זהו שילוב צבעים מנצח וגם באתר עדיקה סטייל נצפה מכנס חצאית מדליק באורך הברך.


מכנס חצאית - קסטרו



מכנס חצאית - עדיקה סטייל

הבד המוצלח ביותר למכנסיים הרחבים הוא בד רך, דקיק, שנופל על הגוף. באתר MyUrbanRunway קיים דגם יפה של מכנס רחב באורך 7/8 מבד ויסקוזה מחמיא. למשקיעניות שבינינו, BELL&SUE הותיקים מציעים מכנס רחב באורך 7/8 מעור (צמחוני) מדליק ונועז.



מכנסי מידי רחבים - MyUrbanRunway


מכנס רחב - בל וסו

טיפ קטן ממני: אם החלטת לאמץ את הטרנד הזה, שחוזר לא מעט פעמים לאורך שנות האלפיים, ואת לא גבוהה (אני לגמרי נמנית עם הנמוכות), תעלי על נעלי עקב דקות, כי רק כך המכנסיים האלו יראו נפלא עלייך.









Comments