THE BEST OF THE VEST




זה לא סוד שבאופנה כיום אין חוקים, ומה שהיה פעם אסור, היום מותר. גבולות הטשטשו ומחסומים נפרצו. כחלק ממגמה זאת, פריטי לבוש ממלתחתו של המין הגברי נכנסו למלתחתו של המין היפה (והחזק!) ולהפך.

אם תחפשו את המילה "וסט" בגוגל (עם ו' אחת אחרת תקבלו את הלא אחר מאשר "ההוא" של קים קרדשיאן), תקבלו בראשית התוצאות את ההגדרה למילה וסט, שהוא חלק מלבושו של הגבר אי שם לפני כמה מאות שנים...

למרבית שמחתנו, חברות האופנה הבינלאומיות והמקומיות כאחד לא נתקעו בזמן, ולאישה ישנו היצע רחב של וסטים עדכניים שיוסיפו שיק לכל אאוטפיט שתבחרי.



הכוכב העולה של הרגע הוא הוסט הארוך, שיוצר לוק דרמנטי (דרמתי + אלגנטי) אם לובשים אותו מעל לשמלה מחויטת, ולוק קז'ואלי אם לובשים אותו מעל לטי שירט וג'ינס.

בעיניי אין צבע אחד מושלם, בכל צבע הווסט הזה יפה, מה שחשוב לטעמי הוא האופן שבו מונח הוסט על הגוף. באתר האופנה MyUrbanRunway נמצא וסט ארוך מהודק יפייפה.


וסט מחויט - MyUrbanRunway



וסטים מסגנון חופשי יותר, הנופלים על הגוף, נמצאו באתרי האופנה רוקגלאם ועדיקה



רוקגלאם





עדיקה 

   

  גם באתר האופנה legaloutfit קיים וסט ארוך, קצת אחר, למראה זרוק יותר.




legaloutfit


באתר האופנה Me.She נמצא וסט הורס, שמזכיר לי ימי קולז' חורפיים עם תיק על הגב ומשקפי שמש גדולים. בכלל, וסטים במראה סרוג הם הכי שיקיים בעיני וגם באתר רוקגלאם, נמצא אחד מהמם.

וסט צמר ארוך - Me.She


וסט במראה סרוג - רוקגלאם


אם חשקה נפשך בוסט בסגנון דומה, אך לא באורך שנראה למעלה, ברנואר  ובעדיקה מציעים לך וסטים דומים באורך קצר יותר. בעיני, הוסט הקצר משדרג כל לוק ומתאים במיוחד למי שמעוניינת להרשים במשרד באאוטפיט שיקי מכובד.


וסט שחור בשילוב רוכסנים - רנואר


וסט לבן - עדיקה 



טיפ ממני: הוסט הארוך יתאים במיוחד ללוק חושף רגליים, מפאת אורכו מומלץ לשלב אותו עם שמלה או חצאית קצרה.


















Comments