אור הלבנה




אין מלתחה שלמה ללא החולצה הלבנה. אין אחת שלא לבשה בחייה חולצה לבנה, אם בתקופות טקסי בית הספר ואם בחגיגות שונות ומשונות.
עד לפני כמה זמן, הייתי במרדף אחר החולצה הלבנה המושלמת. רציתי כזאת שתתאים לי לכל אירוע ושאוכל לשלב אותה עם כל בגד שרק אבחר. וכמובן שתחמיא לי, שלא תשמין אותי ושלא תתלכלך בקלות (כן אני יודעת, האחרונה זאת בקשה מוגזמת מידי לחולצה ל-ב-נ-ה).


משיטוטיי הרבים באתרי האופנה המקוונים ומניסיונות בלתי פוסקים למצוא את האחת, הגעתי למסקנה. לא די בחולצה לבנה אחת שתשכן קבע אצלנו בארון, אלא ישנן לפחות שני סוגי חולצות לבנות שכדאי שנפנה להן מקום בארוננו:

החולצה הלבנה המכופתרת, בין אם היא מצוידת בכיסים או בצווארון סיני, זאת החולצה הלבנה שתכבד כל מקום עבודה. מי שמחפשת את החולצה הלבנה הזאת בגזרתה הקלאסית תוכל למצוא (ולקנות) אותה באתר קסטרו.

חולצה לבנה מכופתרת - קסטרו


חולצת הטי-שירט הלבנה. חולצות כאלה במיוחד אם הן מגיעות מבד דק וקליל, כזה הנופל על הגוף, הן הבסיס במלתחה שלנו. איתן אנו יכולות ליצור כל לוק שנרצה, בבוקר ובערב. אני מעדיפה את החולצה הלבנה הזאת ללא כיתובים והדפסים, בעלת קווים נקיים, צווארון פתוח ובגזרה רפויה. לזארה יש מבחר רחב של טופים ותחת הקו BASIC ניתן למצוא חולצות כאלה. לצערנו, זארה ישראל טרם פתחה את האפשרות ל'שופינג אונליין'.

אל תאמרו נואש כי S-WEAR, חנות שכולה איכות, מבין חלוצות הרשתות שהנגישו עבורנו את האופנה באינטרנט, מציעה שלל חולצות בייסיק מגניבות לקנייה אונליין. כאחת שרכשה אינספור פעמים בחנות - ככל שהן פשוטות, כך הן יותר יפות. ממליצה להתעדכן באתר כל הזמן אבל בעיקר בחודשים פברואר ואוגוסט, בהם המחירים יורדים בעשרות אחוזים, במיוחד באפטר סייל (חסרון - לא תמיד נשארות מידות).


טוניקת V לבנה - S-WEAR


לשאר החולצות הלבנות, המכונות על ידי 'הנספחות' (כי הן לא MUST ובדרך כלל גם חולפות), מיוחס טרנד עולה כלשהו. כדוגמת חולצות "הכתפיים החשופות" שחזרו אלינו בקיץ האחרון (ועדיין איתנו), וחולצות "השרוכים" שכל פאשיניסטה תלבש העונה.

באתר האופנה המקוון LADILA, יש מבחר רחב של חולצות הכתפיים החשופות, ולמי שמחפשת להצטייד בחולצת מעבר כזאת, שם מצאתי את הקולית ביותר בעיני.

חולצת כתפיים חשופות - אתר LADILA 

באתר עדיקה סטייל, מצאתי את חולצת השרוכים האולטימטיבית לעונה - שילוב בין הטרנד העכשווי המתבקש לבין קלאסיות סתוית.

חולצת שרוכים - עדיקה סטייל

בין המותגים שאני אוהבת במיוחד, כשמתחשק לי להתחדש בחולצות קז'ואל נעימות, נמנה המותג STATUS. לשמחתי, מצאתי שתי חנויות אופנה מקוונות המוכרות אותו - STYLE RIVER  ו- LIMA. מומלץ לכל מי שרוצה להתחדש בטופ כיפי שלא תראה על כל אחת.

חולצה לבנה מודפסת של STATUS באתר LIMA


טיפ ממני: שילוב חולצה לבנה מכופתרת עם חצאית באורך מידי יעשה פלאים ללוק המשרדי.






 




Comments

  1. וואו, ממש תיארת את התורה כולה :-) חולצה לבנה זה פריט בסיסי וחובה בארון, ועדיין קשה למצוא אחת טובה. זאת עם השרוכים מהממת!

    ReplyDelete
  2. תודה רבה! כן גם אני התאהבתי בחולצה הזאת:)

    ReplyDelete

Post a Comment