העת לאתניות





בטח שמתן לב, חובבות (וחובבי) השופינג ומשוטטי הקניונים לסוגיהם, שזה כבר כמה עונות שהפרנזים (גדילים) מככבים בכל רשתות האופנה הגדולות והקטנות, חנויות האופנה והבוטיקים ברחבי הארץ. יש שיגידו שפריט לבוש המעוטר בקישוט זה, מזכיר להם את האינדיאנים, ויש כאלה שזה יעלה בהם זכרון מסרטי המערב הפרוע האמריקאים.




הפרנזים מלווים אותנו כבר כמה עונות אלא שהפעם הם רק חלק מסגנן הלבוש האתני ההולך ומתפשט בחורף הקרוב. רקמות, צבעוניות עזה, צורות גיאומטריות, ססגוניות וכמובן הפרנזים, יעטרו את בגדינו - מחצאיות, טופים, ג'קטים ועד נעליים, תכשיטים ותיקים. סגנון הלבוש הפעם שואב את השראותיו משנות ה - 70 המדוברות.

כן כן, זהו הזמן שלך להיזכר בטיולייך ברחבי העולם, לפשפש בארון הבגדים שלך ולהוציא משם את פריטי הלבוש הכי מקומיים שרכשת לעצמך שם.. :)

ברוח התקופה, הפוסט הזה גדוש בלוקים פולקלוריסטים מנצחים, שאת פריטי הלבוש שלהם, תוכלי כמובן למצוא בחנויות האינטרנט המקושרות.

אז ככה, שתי חולצות לבנות (פרקטיות כבר הזכרנו?) עם רקמה נמצאו באתר האופנה Me.She ואצל המעצב אסף פלג, האחת מכופתרת מגניבה והשנייה במראה רומנטי עם מפתח וי מחמיא. עוד חולצה לבנה אחת שמיישמת את טרנד הפרנזים נמצאה באתר האופנה legaloutfit ותשמש אותך יופי בעונה הקרה.


חולצה מכופתרת לבנה בעלת צווארון סיני ואלמנט של רקמה - Me.She



טופ לבן בעל רקמת פרחים - אסף פלג



טופ פרנזים חורפי - legaloutfit


החולצה המכופתרת תראה מעולה עם החצאית החומה של רוקגלאם, למראה בוהמייני מדליק ויוצא דופן.


חצאית אתנית חומה מזמש - רוקגלאם
                                   

למראה צעיר ויומיומי, הטופ המהמם של אסף פלג יראה הכי יפה כפי שהוא בתמונה - מעל לג'ינס, ובחירה בתיק שק פרנזים ישלים לך את הלוק. בעדיקה ניתן למצוא מבחר יחסית רחב של תיקי פרנזים כאלה ואחרים. גם במותג התיקים Laster תוכלי למצוא פרשנות אתנית, לדוגמה בקלאץ' המגניב שבהמשך.
תיק שק פרנזים - עדיקה
               
קלאץ' אתני - לסטר 
                 

אם את בעניין של שמלות (כמוני!), נמצאו שלוש אהובות במיוחד שמפרשות את הטרנד האתני בצורה מיטבית. האחת בניחוח צועני בגוונים חומים השולטים העונה, באתר LOL FASHION, - שמלה שיקית ונוחה בגזרה A - הגזרה המחמיאה לכולנו.
השנייה, מדליקה במיוחד, בעקבות שילובם של הזמש והפרנזים ביחד נמצאה באתר STYLE RIVER.  כדאי לדעת שהזמש והפרווה חזקים במראה האתני המלווה אותנו בחורף הקרוב. אנחנו כמובן בעד פרווה צמחונית וכשהיא מגיעה בדמות ג'קט/עליונית/וסט היא הכי יפה שיש.
השמלה השלישית שייכת למותג ויטרינה ושיא היופי שלה הוא בצבע הלבן, המדגיש את היותה אצילית וחגיגית מאין כמוה.  



שמלה בדפוס אתני בגזרה מחמיאה - LOL FASHION



שמלת זמש בסיומת פרנזים - סטייל ריבר 



שמלה לבנה מקרמה - ויטרינה 


למי שמעוניינת במראה מעודן של הלוק האתני, תמיד יכולה לזרוק מעל לאאוטפיט היומי שלה, עליונית או וסט והם כבר יעשו את העבודה.
באתר של רנואר נמצא וסט זמש מטריף, בצבע שיתאים לך לכל מה שתבחרי ללבוש. בקסטרו קיים קרדיגן בגזרת דראפה מחמיאה ובדפוס גיאומטרי ובאתר האופנה YUCCA מציעים לך עליונית קלילה גם היא בגזרת דראפה בשילוב פרנזים, ואין על שחור כדי ללכת על בטוח :)




וסט זמש בסיומת פרנזים - רנואר




קרדיגן דראפה בהדפס גיאומטרי - קסטרו




וסט שחור פרנזים - YUCCA


את הדובדבן שבקצפת בגזרת העליוניות והג'קטים השארתי לסוף, לא אכביר במילים, רק תציצו בג'קט שלפניכן.
אותו ניתן לרכוש באתר האופנה Sofi ..



ג'קט בהדפס אתני - Sofi




טיפ ממני: תיק פרנזים הוא בגדר MUST אצל כל אחת בארון, כי לעולם לא נס ליחו.



Comments