Jacket&Jeans


אין אחת שלא לבשה בחייה ג'ינס. תחשבו על עצמכן לאורך השנים, מהי כמות הפעמים בהן התהדרתן בבד הזה? נכון שלא מעט? בד הדנים הוא הבד המזוהה יותר מכל עם מכנסי הג'ינס, אבל מגיע גם בג'קטים, חולצות, שמלות, תיקים ועוד.  מאחר שבאמת אין סוף לפריטי הג'ינס ברשת ובכלל, החלטתי הפעם להתמקד בפריט חובה בכל ארונה של פאשיניסטה מדופלמת או חובבת, כי אין על הפריט המנצח הזה – ג'קט ג'ינס! הסיבה לכך טמונה בשתי תובנות: ג'קט הוא פריט שללא כל ספק משדרג כל אאוטפיט וגי'נס כי הוא על זמני, נצחי ויישאר פה גם איך לומר... אחרינו :)





נכון לפעמים נדמה שהוא כל כך רטרו במובן המיושן והלא טוב של המילה, אבל בחירה בג'קט ג'ינס קלאסי מבטיחה לך התאמה מושלמת לרוב פריטי הלבוש שבארון שלך, ונגיעה אורבנית ומעט גראנג'ית.
ג'קט ג'ינס בצורתו הקלאסית הוא כזה המגיע בעיני עד המותניים התחתונות, בעל שרוולים ארוכים, נסגר באמצעות כפתורים, בעל גוון כחול אחיד (כהה או בהיר) ולפעמים מצויד גם בכיסים.

דוגמה לג'קט כזה ניתן למצוא באתרים קסטרו ו-twentyforseven

ג'קט ג'ינס קלאסי בצבע כחול כהה - באתר קסטרו




ג'קט ג'ינס לייק

ג'קט ג'ינס קלאסי בצבע כחול בהיר - באתר טוונטי פור סבן 




רנואר מציג ג'קט אוברסייז בסגנון טרנצ'י, מדליק וצעיר, שגם הוא יישמר בארונך לאורך השנים... 

ג'קט ניו לייק

ג'קט אוברסייז בצבע ג'ינס בהיר - באתר רנואר 



למי שאוהבת את המראה הבייקרי והקשוח יותר, תוכל למצוא באתר LOL fashion ג'קט ג'ינס משולב ניטים.

ג'קט ג'ינס משולב ניטים - LOL fashion



אתר האופנה Me.She מתרגמים את טרנד הטלאים, בנו של הטרנד האתני, בג'קט ג'ינס בעל פאצ'ים עדינים באורך מושלם....

קניית בגדים באינטרנט

ג'קט ג'ינס טלאים - Me.She



למי שמעוניינת במראה יותר קליל ונינוח, stuffstor מציגים  ג'קט ג'ינס מעין הכלאה בין חולצה לג'קט, שיכול לשמש אותך בשתי האופציות. 


ג'קט ג'ינס שיכול לשמש גם כחולצה - stuffstor




טיפ ממני: בימים קרירים המאפיינים את חודש נובמבר, ג'קט ג'ינס ישמש אותך רבות. אני אוהבת אותו במיוחד מעל לשמלת טריקו ארוכה. 


Comments