ילדותי השנייה





יש לי משאלה כמוסה – לחזור לילדות (טוב עכשיו היא לא מאוד כמוסה:)). בעצם, למי מבינינו אין כזאת משאלה - לחזור לילדות, לחוויות היפות שלה. לשחק במשחקים כיפיים-מטופשים, לבלות בחיק המשפחה בטיולי הליכה ללא מטרה, לשכשך במי הכלור בפארק המים 'שפיים', לנפח בלונים, לשיר שירים, לעשות הצגות, לפתוח במלחמות מים בחג השבועות, לישון אצל חברות, לריב איתן, להזדהות עם נילס או עם מרקו ועוד ועוד.



לפני שנזיל דמעה נוסטלגית על התקופה, קראו את הפוסט שלפניכן. ההשראה אליו הגיעה במיוחד לאלו המרגישות כמוני והבשורה היא שאנחנו יכולות לחזור לילדות. טוב אולי לא בזמן, אבל לפחות ברוח.
חברות האופנה או יותר נכון אתרי האופנה ברשת :) כנראה שמעו את רחשי ליבי והחליטו להציע לנו את הילדות מחדש בפריטי הלבוש שלנו. תשאלו איך? בפריטי לבוש בעלי הדפסים מיני-ילדותיים. מלבד מיקי מאוס שנחשב לקלאסיקה, היום נוכל לראות הדפסים מכל עולמות התוכן המזכירים לנו ילדות כמו: כוכבים, פפיונים, ברבורים, פינגווינים, כלבלבים, לבבות והיד עוד נטויה.    

למי שמעוניינת להתעטף בסריג נעים עם אלמנט מתוק במיוחד, מוזמנת להציץ בסריג הזה שלפניכן. ניתן למצוא אותו באתר סטייל ריבר.

סריג בהדפס תותים - STYLE RIVER

עוד סריגים המזכירים נשכחות מול סדרות הטלוויזיה האהובות, נמצאו באתר שופילינה אצל פיו-פיו ובאתר האופנה Me.She

קרדיגן קשת בענן
קרדיגן קשת בענן - PIOO-PIOO

סריג פנדה - Me.She


 Me.She החליטו ללכת עם הטרנד הילדותי ברוחב לב ובין הפריטים, מצאתי את דמותו של בארט סימפסון האגדי בחולצת טי-שירט אוברסייז מגניבה.  

חולצת בארט - Me.She

למי שמעוניינת בדמות קלאסית יותר כדוגמת מיקי מאוס החביב, אבל נמאס לה מהדפסי המיקי ההולכים ונשנים כבר כמה עונות, יכולה למצוא באתר של Laster-design חולצה חביבה במיוחד. 

טי-מאוס - באתר לסטר דיזיין



בעדיקה מאפשרים לך לשלב אלמנט מיני-מתוק באאוטפיט, כקריצה לעבר הילדותי, באמצעות צירוף סיכות דש קטנות ומגניבות. אהבנו במיוחד את הסמיילי המזכיר לנו את ימי טיפולי השיניים הכאובים
J
נמצאו שם גם נעליים לא סנדרטיות עם הדפס כוכבים קלאסי....





ב-legaloutfit לקחו את העבר רחוק (מידי?), אבל יכול להיות גימיק נחמד לחברות טובות עם תעוזה, שרוצות להיזכר בימי מסיבת הפיג'מות ...


האלמנט הילדותי מוצא את דרכו גם אל התיקים ופרס מגניבות היתר מוענק בזאת לקלאץ' הבא (באתר קוביקה): 

קלאץ' בצורת ספר צבעוני - קוביקה


בגזרת אתרי האופנה הבינלאומיים, ניתן למצוא באתר האופנה ASOS, קטגוריה מיוחדת לקראת חג המולד הקרב ובא, שם מוצגים פריטים רבים בעלי הדפסים מחממי לב כמו זה שלפניכן:

Image 1 of Brave Soul Dancing Penguins Christmas Jumper
סריג בעל הדפסי פינגווינים - באתר ASOS


טיפ ממני: אל תוותרי על מתיקות בבגדייך, לא משנה בת כמה את...  



Comments