The (Unexpected) BASICS





הרבה זמן לא התיישבתי לכתוב פוסט, יש באמתחתי הרבה תירוצים לכך אבל אוטוטו סוף ינואר, וכדאי שניגש ישר לעניין. הרי כבר כמעט חודשיים שלא הגשתי לכם פוסט, ועכשיו כשהגיע הרגע, אני רוצה לנצל אותו לפני שייגמר;)

שלא תחשבו שבמשך חודשיים (כמעט), לא שוטטתי באתרי האינטרנט, לא כך הדבר! חלילה! אספתי בשבילכן את המידע ההכרחי עבור הפוסט הבא:) הפעם החלטתי לכתוב על פריטי בייסיק, אבל לא כאלה שאתן מכירות, כמו החולצה הלבנה (שעליה כבר נכתב פוסט בעבר) או הטייץ השחור.

אלא הפעם אלו הם פריטי בייסיק לא צפויים ותשאלו את עצמכן (או אותי) למה הכוונה? אז הכוונה היא לפריטים שישמשו כל אחת בארונה ומתאימות ללוקים שונים, ולכן הם נקראים "בייסיק" (=דהיינו בסיסיים) אבל... ופה הקאץ', אלו הם פריטים עם קריצה, לא הבייסיק האופיינים, אלא אלה עם הטוויסט. אז במקום לפטפט כל כך הרבה, בואו נקרא להם לפה:


נתחיל דווקא בגזרת החצאיות. חצאית מחויטת היא MUST בארונה של כל אישה שרוצה להרשים במראה מכובד. אני אוהבת במיוחד את החצאיות האלה גבוהות גזרה וצמודות. הנה לפניכן חצאית כזו, שאינה טריוואלית בשל צבעוניותה העזה (אמרנו לא הבייסיק הרגילים,כן?).

חצאית עפרון - Me.She



חולצת קרופ החתוכה במותן (ולא מעל!) תשתלב נהדר עם חצאיות מידי גבוהות גזרה. בעיניי החולצה המושלמת לציוותים שכאלה, היא חולצת קרופ רחבה (במידה כמובן) שהולכת נהדר עם חצאיות צמודות (אבל לא רק...) היושבות גבוה על המותן. בטח תמוהה בעינכן ההחלטה לבחור דווקא בחולצת קרופ כחולצת בייסיק, אבל היא תעשה פלאים לארוניכן. תנסו אותה מעל לחולצה/גופייה ארוכה וטייץ והנה לכן אאוטפיט שונה לגמרי. החולצה הבאה שנמצאה באתר קוביקה המעלף, היא כל כך מיוחדת, מושכת עיניים ומהפנטת, והרי היא לפניכן:


חולצת "עיניים" חתוכה במותן - קוביקה



הצבע השחור, הלבן, השמנת, האפור, החום, ואפילו הכחול הם צבעי בייסיק שמשתלבים נהדר עם כל דבר. בחולצה שאותרה באתר עדיקא, מלבד צבעה האהוב והבייסיקי, יש טוויסט מגניב ושיקי ביותר, שיראה נפלא על כל ג'ינס גבוה או אפילו עם טייץ...


חולצה מכופתרת עם טוויסט - עדיקה 


באתר stuffstore נמצאו הרבה פריטי בייסיק, אחת מהן היא חולצת פסים שחור לבן, שזו חולצת MUST בכל ארון אפשרי. זו שמצאתי נכנסה לפוסט הזה רק בגלל שהיא למעשה בגד גוף - זהירות לרזות בלבד :(


בגד גוף פסים - stuffstore



רבות דובר על בד הדנים האהוב, הלא הוא הג'ינס ובהקשר לכך אני רוצה להציג לפניכן שמלה שאני אישית התאהבתי בה, אין לי מושג איך היא יושבת על הגוף, אבל היא מדליקה מאין כמוה. שמלת ג'ינס זה עוד פריט בייסיק שכדאי שיהיה בארונך, אבל אם בא לך על פריט כזה שהוא לא קונבנציונלי (וכנראה שכן אם את משוטטת בפוסט הזה) אז הציצי לך:


שמלת ג'ינס ארוכה - MyUrbanRunway




ואם כבר בפריט הבייסיק הכי נושן עסקינן, אז באתר Miss Behave נמצא ג'ינס מיוחד במינו.... גם הוא בשטיפת ווש כמו השמלה...


ג'ינס בסגנון וינטז - MissBehave


נכון, אנחנו ממש לא בקיץ, ויותר בשיאו של החורף, אבל אולי בגלל זה בחרתי להמליץ לכן פה על נעלי אספדריל שחושבות מחוץ לקופסה: הן מנצנצות! הנעל כידוע פופלרית מאוד בקיץ, ואם את רוצה להכין את עצמך לעונה הקרבה ובאה (כן, כי אנחנו בישראל...) אז הנה לך נעל במחיר אטרקטיבי במיוחד (נכון להיום: 60 ש"ח).



נעלי אספדריל - קוביקה 










Comments