לילה לבן






רק לפני כמה ימים, הסתיים לו חודש ספטמבר- החודש שבו התחתנתי לפני כשלוש שנים. ב- 30.9.13 עמדתי תחת החופה. לעולם לא אשכח את יום חתונתי הנפלא. הוא היה נפלא כל כך בעיקר בזכות האדם שאיתו התחתנתי.

האמת שרציתי לכתוב את הפוסט הזה בתחילת עונת החתונות, אבל גם בשלהי העונה (וולקאם חודש אוקטובר) תמצאו אותו רלוונטי. בעיקר בזכות החגים שעוד לפנינו. אולי אאכזב כמה כלות לעתיד, מכיוון שהפוסט הזה הוא לא על שמלות כלה. אז נכון ממילא לא תזמיני שמלת כלה באינטרנט (אם כן, שאפו לך!), אבל תוכלי להנות מהפוסט הזה כמו שכל בחורה שאוהבת ללבוש לבן, תהנה! 




אני אוהבת במיוחד את הצבע הלבן. יש בו מעין טוהר וקסם - מעניין לחשוב מה הוביל למה, האם בגלל שהתרבות קיבעה אותו כצבע לאירוע המשמח ביותר ומשם האסוציאציות של הקסם, הרוגע והאושר או להפך.

על כל פנים, לא בהיסטוריה של הצבעים עסקינן, אלא באופנה ובבגדים :)

ישנן 2 מעצבות ישראליות שגיליתי לאחרונה, לילך אלגרבלי ולימור חן. לגבי הראשונה, יהיה יותר נכון לומר שגיליתי לאחרונה את האתר הנפלא שלה (המעצבת קיימת כבר הרבה שנים בשוק הישראלי).

לילך אלגרבלי, שנפרדה מהמותג LILAMIST, פתחה מותג חדש הנושא את שמה, והטווין סטים שלה פשוט יפייפים. אם זה לא הכי קרוב לשמלת כלה שתלבשי (לא ביום חתונתך), אז מה כן? :)






המעצבת לימור חן בעלת המותג GOTA פתחה אתר לרכישה דרך האינטרנט ממש לא מזמן, וכולי אושר!

מבין שלל עיצוביה המגניבים, נמצאת שמלה לבנה מיוחדת במינה. כהשחלק העליון צמוד והחלק השני הוא בגזרת פיטר פן, השמלה תחמיא גם לקטנות שבינינו...




אחד האתרים המקוונים האהובים עליי נקרא my urban runway ולמרות שטרם הזמנתי ממנו פריטים (מתכוונת לעשות זאת בקרוב), הבחנתי בשמלות מעניינות ומגניבות. שמלת מדיסון שומרת על קלאסיות אך עם זאת לא נדושה, לכן בחרתי להציג אותה מבין 4 השמלות הלבנות האהובות עליי כיום ברשת.




אלון לבנה - מה נותר להוסיף ממה שכבר ידוע על היותו מעצב  שאת חותמתו מעבר לים כבר עשה? :)
לי נשאר רק לחדש לכן שאם חפצתן בשמלה מטעם בית היוצר שלו, מבלי לקרוע את הכיס, תוכלו למצוא באתר סטייל ריבר שלל שמלות בעיצוביו במחיר מאוד נוחים! וכמובן אל תשכחו לקנות את השמלה הזאת...






מאחלת לכל קוראיי, שנה טובה ולבנה! 

Comments