New Year's Eve



אז נכון פוסט קצת נדוש אבל הוא באמת מאפיין את החיים שלי בשלושת הימים האחרונים ולקראת השנה החדשה החלטתי שהפעם אעלה על כתב את ההחלטות, כך שהן באמת תצאנה לפועל:

      1.  טוב, איך לא- ללבוש רק בגדים שאני אוהבת ושמחמיאים לי!  זה נשמע פשוט וקל, אך כלל לא. במיוחד בחורף, שכל מה שבא לך הוא להשאר במיטה עם פיג'מת הפליז הנעימה, ולא לצאת ממנה לעולם! וכשכבר החלטת לצאת, נשארה לך חצי שעה בלבד להתארגות וליציאה- כמובן שבשלב הזה אני לוקחת את כל מה שבא ליד, זורקת ג'קט שלא מתאים בדיוק ללוק, אבל העיקר שיהיה לי חם. ב- 2017 החלטתי - לא עוד!

      כמו בכל החלטה, האתגר הוא לבצע אותה. אז איך מקלים על הביצוע? 


באמצעות סידור הארון לעילא ולעילא – יעיד על כך בן זוגי שסבל רבות עקב צד אחד שלא היה ראוי לשינה - הצלחתי להקל על האתגר!

בפוסט הבא – שיפורסם בקרוב – אספר לכן על השיטה לסידור הארון (לאחר ניסיונות רבים של כמה דרכים) והצלחתה הפנומנלית!


2.  אז סידור הארון צלח, אבל מה הלאה?! עכשיו הגיע הזמן להתלבש. כדי שתאונות אופנה לא יקרו, אין מנוס אלא לתת כבוד לזמן ההתארגנות. אם אין לך בבוקר זמן להתלבט מול המראה, לנסות אאוטיפים שונים, להתבונן ולהחליט על הלוק המנצח, אין מנוס אלא לבצע את כל זה בערב. מניסיון, זה הרבה יותר מוצלח! מה שנותר בבוקר- הוא להסתכל במראה ולהתאים אקססוריז. 

אה עוד דבר! השנה החלטתי שאני לא מוותרת על אקססוריז בכל לוק- צמידים, שרשרת, עגילים, שעון, צעיף, חגורה ....... 


3. אז אחרי שיצאתי מהבית, לבושה כפי שאני באמת רוצה, עכשיו הגיע הזמן להחלטה פנימית, אבל מאחר שאני מאמינה גם שהבחוץ משפיע על הבפנים, נתתי לנראות את המקום הראשון. או אולי כי זה הרבה יותר קל :) 
את ההחלטה השלישית, אני שומרת לעצמי. ככה אני- מסתורית :-))


שלכן, 

The Online Shopper Girl 










Comments