Summer-Night Dream / חלום ליל קיץ



הפוסט הבא מוקדש לכל אוהבי החופשות למיניהן, ובינינו מי לא אוהב חופשה?

נכון, לא שכחתי לרגע שנעצרו בשלב הראשון של "הדרך לפאשיניסטה" אבל לפני שנמשיך משם, אני רוצה להקדיש את הפוסט הבא לחופשות הקיץ, לפני שהוא חומק לנו מבין האצבעות ולפני שנוותר על חופשות בטן-גב ביוון ונמצא את עצמנו בבטן- גב מתחת לפוך. 
אז בטרם אנו אומרים יפה שלום לחופשות הקיץ, אני רוצה לשתף בהתלבטות שתוקפת את כולנו לפני טיסה והיא- מה לארוז במזוודה?

כיאה לאהבה שלי, הלוא היא אופנה, חשבתי רבות מה אלבש בחופשה המשפחתית שלנו שיוסיף לחוויה במלוא עוצמתה.

אז נכון, המובן מאליו הוא לבוש על טהרת צבעי כחול-לבן, וזה תמיד עובד!! אבל לא כל הבגדים שלי בארון הם בצבעי כחול ולבן ובטח שלא ארצה לשעמם את עצמי באותו הבגד או באותם הצבעים ,לכן החלטתי שאת המלתחה הקטנה שלי ליוון ארכיב מכמה אלמנטים של חופשה חלומית. 

הראשון שבהם הוא כמובן לוק בכחול לבן. כיאה לחובבת קניות ברשת- באתר של לילך אלגרבלי, הנוח להפליא (אגב כולם צריכים ללמוד ממנה) תוכלי למצוא את הטווין סט המגניב הבא:




גם שמלת מקסי או חצאית מקסי בשילוב חולצת קרופ תמיד יספקו אותך בחופשת בטן-גב. - בצבעים עזים אצל לילך  או בכחול לבן הקלאסי באתר רנואר







אם בא לך משהו קליל, קופצני ומשוחרר- לכי על שמלת קומות מגניבה וצעירה- באתר טוונטי פור סבן נמצאה אחת כזאת:) .


ומה עם האקססוריז שאלתן? ואני עונה- כובע, כובע, כובע- (כי בגד הים כבר תפוס:)). כל אחת והכובע שלה- העיקר שלאאוטפיט שלך בחופשה תצטרפי כובע - נעלי נוחות ושרשרת ארוכה ואת מוכנה לצאת לדרך או לפחות לצעוד עד לשפת הים :)

לסיום אאחל לכולנו סוף חופשת קיץ נעימה והעיקר ש- שלא תפסיקו לחלום! ולא רק בכחול לבן :)





Comments