Revealing your Fashionista: Stage 2




זוכרת את הפוסט הראשון בדרך להפוך לפאשניסטה?
אם לא, ואני לגמרי מבינה אותך, עבר זמן מאז, הנה לך תזכורת )לחצי על הקישור).
  
השלב השני בדרך שלנו להפוך להיות פאשניסטות, הוא להתחבר לעצמנו, לבחירות שלנו, לסיפור חיינונשמע גדול מידי? פלצני מידי? מתיימר? בעיני כלל לא. ההפך הוא הנכון. הכי פשוט לשים על עצמנו את הטרנד האחרון או ללכת לפי עקרונות כאלה ואחרים- אם את מתעניינת באופנה, בטח שמעת על המושגh Mix and Mac כלומר שילוב סגנונות. נכון, זהו טיפ מצוין להראות פאשניסטה, אבל לא די בכך, בטח שלא מתחילים עם זה כשאנו רוצות להפוך להיות כאלה.

אולי זה הזמן שאסביר מבחינתי מה זה או מי היא פאשניסטה? המושג הטהור כפי שהוא, מתייחס למישהי שיודעת להתלבש על פי צו האופנה, באופן שמחמיא לגופה.היא יודעת לשלב את בגדיה היטב, לאמץ טרנדים ועם זאת לשמור על סטייל. נשמע פשוט וקל נכון? אם כך, מדוע לא כולנו פאשניסטות? אנחנו הרי יכולות ללמוד מה מחמיא היטב לגופנו, איזה גזרות, צבעים ובדים, לפתוח מגזיני אופנה, לעשות סיבוב בזארה ולהבין מיד מהם הטרנדים האחרונים. אלא שאם נעשה כן, אנו לא מחדשות דבר. אולם, אם כל אחת מאיתנו תתייחס למלבושה כדרך יצירתית לבטא את עצמה, את מהוויה, חלומותיה, סיפורה האישי, אנו נהיה ייחודיות וזוהי הדרך בעיני להפוך לפאשניסטה

אם כך, אנו צריכות לשאול את עצמנו מה מספרים עלינו הבגדים או יותר נכון מה אנו רוצות שהם יספרו עלינו?

רק משם הבלוג, אפשר להבין שהמשיכה שלי היא לבגדים בעלי נינוח קלאסי נושן. מאז שאני זוכרת את עצמי, תמיד הסתכלתי על העבר בערגה. רק ממבט חטוף על עודף התמונות בפלאפון שלי, המחברות והספרים השמורים איתי עוד מימי ילדותי בבית הספר, צעיפים ואביזרי אופנה של הסבתות האהובות שלי, ז"ל, ניתן ללמוד על נפשי הנוסטלגית.

החיבור שלי לבגדי וינטאז' הוא למעשה שיקוף של הרצון שלי לשמור על ערך החיים, ודרך ההתמודדות שלי להתעלם מזמניותם. דרך הבגדים אני בוחרת לספר סיפור חיים שאינו בר חלוף. החיבור לבגדים שהם מצד אחד נושנים ומצד שני אינם זמניים (שהרי הם קלאסיים במובן מסוים), מתחבר אצלי לעולם הנוסטלגי והענוג שאני מציירת בעיני רוחי. יחד עם זאת, איני חיה בחלל ריק, ולכן בגדיי מושפעים גם מהאופנה כיום. זוהי הדרך הטבעית שלי להתחבר להווה, החשוב (יותר), ולכן שילוב בין בגדים, גזרות ובדים המזכירים את הקלאסיקה 'הישנה' לכאלה אשר מאופיינים ברוח התקופה, מספרים את אישיותי בצורה הטובה ביותר.

זהו הזמן לשאול את עצמך את השאלה- מהו סיפור חייך? ישנם כמה דרכים לגלות זאת. זוהי שאלה מורכבת. האחת היא לשוחח עם אנשים הקרובים אלייך ולשאול לדעתם. השנייה היא להתבונן בארון הבגדים שלך (לאחר שסידרת אותו כמובן), מה מאפיין אותם- לבוש זרוק, מהודק, ססגוני וכד'. תשאלי את עצמך מדוע נהגת/ את נוהגת ללבוש שחור? מדוע רוב בגדייך בארון הם ספורטיביים/שמרניים/פרובוקטיביים וכהנה? לאחר שתעני על עצמך על השאלות, חשוב שתדעי האם זה באמת הלבוש אשר מספר את סיפור חייך כיום, והאם את עוד רוצה להמשיך לספר אותו?


לאחר שענית לעצמך על השאלות, כעת תוכלי לאמץ סיפור מתאים יותר לחייך, לשנותו בהתאם לרצונותייך החדשים-ישנים ובהתאם לכך לבחור בלבוש הנכון ביותר לך יחד עם חיבור גזרות וצבעים המתאימים לך ביותר!


Comments