גבירתי המנומרת נאוה




אני זוכרת את הסטייליסטית של זארה אומרת לי, בעת שמדדתי בגדים, שמנומר אף פעם לא יוצא מהאופנה. המפגש עימה לא התרחש אתמול, אלא לפני 8 שנים. כנראה שהיא צדקה. על קלאסיקה לא מתווכחים.
זה לא סוד, שמנומר הוא הטרנד החזק של השנה. אבל אם נסתכל אחורה, נראה שהדפסים מנומרים ודומיהם היו נהוגים
לאורך ההיסטוריה. בין אם זה בהתהדרות בחיות פרא מתות על צוואריהם של מנהיגים אפריקאים כדי להעצים את כוחותיהם ובין אם זה במטפחות מנומרות שעטו הנשים בשנות ה- 20 של המאה הקודמת.
ההדפס המנומר הוא ההדפס הדואלי (הכמעט) יחידי שאני יכולה לחשוב עליו. מצד אחד הוא משדר יוקרתיות אבל עלול להיתפס גם כזול וטראשי, יכול לתת מראה עמוס ומאידך ניטרלי.

התפיסה שלנו את ההדפס המנומר קשורה במראות השונים שאנו רואים על תצוגות האופנה, על אנשים ברחוב, בסרטים ואפילו בספרים. אפשר לומר שידידנו המנומר מתאים את עצמו לאופנה. נשים בשנות ה- 50 לבשו את ההדפס בשמלות מותן באורך ברך ומטה ובשנות ה- 80 הנועזות, ההדפס קיבל אפקט יותר 'מסיבתי' והנשים הפגינו יותר סקסיות. לדוגמה בחצאיות קצרות מנומרות. 

אפשר כבר לנחש משם הבלוג שאני מעדיפה את ההדפס המנומר בסגנון היותר קלאסי וטהור שלו- צבעים של חום ושחור ובלוק סולידי- כמו חצאיות עפרון מנומרות, מגפונים ללא עקב, כובעי ברט מנומרים, צעיפי משי וחולצות 'בייסיק' בהדפס המנומר.

איך אתן מעדיפות את המנומר שלכן?



Comments